• Foto-3-920-250
  • Foto-4-920-250
  • Foto-2-920-250
  • Foto-1-920-250

Het is tijd voor tapijt!

Nederland kan wel wat zachtheid gebruiken, het is tijd voor tapijt!

Zacht, dàt is wat Nederland nodig heeft en dat is wat tapijt juist dé vloer maakt van deze tijd. Tapijt heeft een unieke en bijzondere eigenschap die geen enkele andere vloer kan claimen. Tapijt is zacht! Zacht heeft veel positieve kenmerken zoals comfortabel, stil, veerkrachtig, veilig, mooi, knus en warm.

 

Dit zijn kenmerken die de Nederlandse samenleving nodig heeft. De campagne ‘Het is tijd voor tapijt’ van Stichting PIT gaat Nederland een stukje zachter maken. De campagne ‘Het is tijd voor tapijt’ bestaat uit een aantal mooie video’s die beelden laten zien van het kenmerk ‘zacht’. Zacht is veel prettiger, leuker, kleurrijker, comfortabeler en gezonder dan hard. Met de campagne word je op een overtuigende, verrassende en positieve manier enthousiast gemaakt voor tapijt. Door één van de bijzondere video’s te delen help je Nederland zachter te maken én maak je kans op tapijt in je huis!  Bekijk de nieuwe website en video’s op: www.hetistijdvoortapijt.nl

facebook PIT 2

Stichting PIT
Het initiatief van de campagne ‘Het is tijd voor tapijt’ is afkomstig van Stichting Promotie & Informatie Tapijt. St. PIT wil consumenten en detaillisten enthousiasmeren en informeren over de vele mogelijkheden van tapijt. Bekijk www.hetistijdvoortapijt.nl